Häufig gestellte Fragen

Antworten auf Ihre Fragen

FAQs

Häufig gestellte Fragen

Diamond Painting Vragen

1. Geben Sie hier Ihre Frage ein

Geben Sie hier die Antwort ein

2. Geben Sie hier Ihre Frage ein

Geben Sie hier die Antwort ein

3. Geben Sie hier Ihre Frage ein

Geben Sie hier die Antwort ein

4. Geben Sie hier Ihre Frage ein

Geben Sie hier die Antwort ein

5. Wat doe je als steentjes bij diamond painting niet blijven plakken?

- Controleer de kleeflaag op het canvas.

- Gebruik wat extra wax op je applicatiepen.

- Druk het steentje stevig aan om het goed te laten hechten.

6. Waar moet je op letten bij Diamond Painting bij de lijmlaag van een canvas?

Een canvas met een "poured glue"-oppervlak is ideaal. Deze speciale lijm biedt een consistente, gladde kleeflaag zonder luchtbellen of rimpels. Vermijd dubbelzijdig tape, omdat dit na verloop van tijd kan rimpelen en het eindresultaat kan beïnvloeden.

7. Wat zit er in een diamond painting pakket?

Applicator pen: Het belangrijkste gereedschap bij diamond painting. Gebruik de applicator pen om de steentjes op te pakken en ze precies op het canvas te plaatsen. Zorg ervoor dat je de pen in de wax doopt, zodat de steentjes eraan blijven kleven.

Wax: Deze wordt gebruikt om de applicator pen kleverig te maken, zodat je de steentjes gemakkelijk kunt oppakken en plaatsen.

Schudbakje: Dit bakje helpt je de diamanten op de juiste manier te sorteren, zodat ze met de platte kant naar beneden liggen en makkelijk op te pakken zijn.

Pincet: Dit is handig voor het corrigeren van fouten of het nauwkeurig plaatsen van kleine steentjes.

Afsluitbare zakjes: Gebruik deze om de steentjes georganiseerd en gescheiden te houden, zodat je geen kleuren door elkaar haalt.

Optioneel: Een sorteerdoos is erg handig om je diamanten per kleur op te bergen. Dit helpt om alles netjes en overzichtelijk te houden, zodat je snel de juiste steentjes kunt vinden.

Vragen over de Vacuüm Pen voor Diamond Painting

1. Geben Sie hier Ihre Frage ein

Geben Sie hier die Antwort ein

2. Verkopen jullie ook een Vacuüm Pen met een kromme punt?

Ja, die verkopen wij! Wij hebben twee varianten met kromme punt. Een variant met extra sorteerbakje en een zonder extra sorteerbakje. U kunt de twee producten vinden via onze Vacuüm Pennen collectie. U kunt dit vinden via deze link: https://glittercraft.nl/collections/vacuum-pen-voor-diamond-painting

3. Hoe lang duurt de verzending van de Vacuüm Pen?

De verzending van de vacuümpen duurt doorgaans tussen de 5 en 12 werkdagen, afhankelijk van het afleveradres en het land van bestemming.

Aangezien de vacuümpen is uitgerust met een geïntegreerde accu, gelden er strikte veiligheidsvoorschriften voor het transport. Zendingen met batterijen vereisen extra zorg en controle, wat in sommige gevallen kan leiden tot een iets langere levertijd.

Wij doen er uiteraard alles aan om je bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te bezorgen.

Vragen over de verzending van uw bestelling

1. Geben Sie hier Ihre Frage ein

Geben Sie hier die Antwort ein

2. Hoe lang duurt de verzending?

Bij al onze producten staat er onderaan de productpagina wat de verzendtijd is van uw product. Wij raden het u daarom ook aan om eerst naar de verzendtijd te kijken van uw product voordat u een bestelling doet. Hierdoor kan u zelf voorkomen teleurgesteld te worden vanwege onverwachtse langere verzendtijd. Weet dat wij altijd ons uiterste best voor u doen om zo snel mogelijk uw bestelling af te leveren.

3. Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Wat vervelend voor u om dit te horen. Dit is namelijk niet de bedoeling dat uw bestelling niet is aangekomen. Voordat u met ons contact opneemt raden wij het eerst aan om te kijken of uw adres goed is doorgegeven tijdens de bestelling. Het komt namelijk vaak bij ons voor dat de klant is vergeten zijn/haar straatnaam door te geven. Wij kunnen maximaal 12 uur na uw bestelling het adres nog wijzigen. Daarna verzend ons systeem automatisch het pakket naar het opgegeven adres. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de juiste contactgegevens door te geven aan ons. Als uw bestelling hierdoor niet meer bij u of bij een van onze warenhuizen wordt geleverd kunnen wij uw geld niet retourneren, maar wel als tegemoetkoming een korting geven als u het product opnieuw wilt bestellen.

4. Verzenden jullie in het weekend?

Nee, wij verzenden niet in het weekend en daardoor worden bestellingen in het weekend pas vanaf maandag verwerkt in onze systemen. Soms kan het helaas voorkomen dat uw bestelling iets later wordt opgemerkt door ons systeem. Onze excuses hiervoor als dit plaats heeft gevonden.

5. Hoe werkt de verzending van mijn bestelling?

Wij bieden gratis -of premium verzending aan op alle bestellingen, ongeacht het bestelbedrag, via onze standaard verzendoptie. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt, en de levertijden variëren per product. Voor vragen of ondersteuning kunt u contact met ons opnemen door een bericht in deze chat achter te laten.

6. Wat moet ik doen als ik al langer dan twee weken op mijn bestelling moet wachten?

Wij begrijpen heel goed dat het vervelend is om langer op je bestelling te moeten wachten, en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. In de meeste gevallen worden onze pakketten binnen ongeveer twee weken geleverd. Sommige producten, met name accessoires of artikelen met specifieke verzendvereisten, kunnen echter een iets langere levertijd hebben.

Momenteel zijn er enkele externe factoren die voor vertraging kunnen zorgen:

Recent zijn er in België stakingen geweest bij de post- en logistieke diensten. Dit heeft ertoe geleid dat bestellingen naar Belgische adressen vertraagd zijn of tijdelijk vaststaan in lokale sorteercentra.

Heb je een Vacuüm Pen besteld? Dan kan de verzending iets langer duren. Deze pen bevat namelijk een accu, waardoor het pakket onder striktere veiligheidsmaatregelen valt. Hierdoor moet het eerst extra worden gecontroleerd en goedgekeurd door het lokale postsorteercentrum. Dit proces kan enkele dagen vertraging veroorzaken.

Maak je je zorgen of duurt de levering echt uitzonderlijk lang? Neem dan gerust contact met ons op via de gele knop links op deze pagina met "contact". Wij kijken het graag persoonlijk voor je na en zorgen dat je duidelijkheid krijgt over de status van je bestelling.

Kategorietitel

1. Waardoor komt het dat mijn betaling met Klarna is afgewezen?

Klarna doet onafhankelijk een kredietcheck op uw rekening en aankopen van in het verleden. Hierdoor hebben wij hier helaas geen invloed op. Wij raden het u dan aan om een andere betaalmethode te gebruiken of om contact op te nemen met Klarna via deze link: Klik hier om naar Klarna te gaan

2. Hoe lang duurt het voordat mijn refund terug is overgemaakt?

Als uw retour na aanvraag en controle is goedgekeurd kunt u verwachten dat uw geld binnen maximaal 10 dagen op uw rekening is gestort.

3. Met welke betaalmethoden kan ik allemaal betalen?

Elke betaling is altijd steng SSL-Beveiligd bij ons.

In Duitsland kunt u met Google Pay, Apple Pay, Klarna en PayPal betalen.

In Nederland kunt u met iDeal, Klarna, Creditcard, Apple Pay, Google Pay en PayPal betalen.

In België kunt u met Bancontact, Klarna, Creditcard, Apple Pay, Google Pay en PayPal betalen.

4. Geben Sie hier Ihre Frage ein

Geben Sie hier die Antwort ein

5. Geben Sie hier Ihre Frage ein

Geben Sie hier die Antwort ein

Kategorietitel

1. Ik krijg geen reactie op mijn e-mails. Waardoor komt dit?

Als u ons al privé een e-mail hebt gestuurd, maar nog geen antwoord heeft gekregen raden wij het aan om via het contactformulier contact met ons op te nemen. Dit kunt u via de gele knop met de tekst "contact" links op deze pagina doen. Het komt regelmatig voor dat berichten van onze klanten in onze spam belanden. Onze excuses hiervoor als wij hiermee uw vertrouwen hebben geschaad. Dit is namelijk niet onze bedoeling.

Nog niet antwoord op uw vraag kunnen vinden? Probeer het hier nog een keer of neem contact met ons op.